Informujemy, iż usterki można także zgłaszać po godzinach pracy TVK pod dyżurnym nr telefonu: 605 331 078
Prosimy o wybranie usługi, co do której zgłaszacie Państwo usterkę:

Uwaga! Przed zgłoszeniem usterki prosimy o upewnienie się, iż kabel od gniazda do telewizora nie nosi widocznych śladów uszkodzeń.

Uwaga! Zdecydowaną większość problemów z Internetem powodują niezgodności/błędy systemu Windows. Prosimy o  uruchomienie ponowne komputera, wyłączenie/włączenie modemu (odbiornika radiowego) czy wyjęcie/włożenie ponowne kabla od modemu (odbiornika radiowego) do komputera zanim zdecydują się Państwo zgłosić usterkę do nas.

 

Uwaga! Przed zgłoszeniem usterki prosimy o sprawdzenie połączenia telefonu z modemem.

 

1. Czego dokladnie dotyczy usterka?*
 
 
 
2. Czy posiada Pan/Pani inne odbiorniki TV? Czy na nich także występuje problem?*
 
 
 

3. Prosimy o podanie adresu i numeru telefonu do kontaktu.*

4. Poniżej można zawrzeć słowny opis usterki, zaobserwowane szczegóły czy zwyczajnie dodać coś od siebie. Wypełnienie tego pola nie jest wymagane.

1. Czego dokladnie dotyczy usterka?*
 
 
 
inne, jakie?
2. Czy posiada Pan/Pani więcej niż jeden komputer? Czy na innych także występuje problem? *
 
 
 
3. W przypadku, gdy posiada Pan/Pani kilka komputerów podłączonych przez ruter/switch, prosimy o pominięcie urządzenia pośredniego (rutera/switcha) i podłączenie komputera bezpośrednio do naszego modemu (odbiornika radiowego). Czy to rozwiązuje problem?*
 
 
4. W przypadku, gdy problem występuje na komputerze połączonym bezprzewodowo (przez Wi-Fi), prosimy o połączenie komputera kablem (znajduje się on w pudełku od modemu). Czy to rozwiązuje problem?*
 
 
 

5. Prosimy o podanie adresu i numeru telefonu do kontaktu.*

6. Poniżej można zawrzeć słowny opis usterki, zaobserwowane szczegóły czy zwyczajnie dodać coś od siebie.  Wypełnienie tego pola nie jest wymagane

1. Czego dokladnie dotyczy usterka?*
 
 
 
inne, jakie?
2. Czy internet działa?*
 
 
3. Prosimy o podanie adresu i numeru telefonu do kontaktu.*

4. Poniżej, można zawrzeć słowny opis usterki, zaobserwowane szczegóły czy zwyczajnie dodać coś od siebie.  Wypełnienie tego pola nie jest wymagane

 

Brak któregoś kanału TV? Problemy z dźwiękiem? Internet działa zbyt wolno? Przerywa sygnał?
Feb 19, 2018

Z powodu planowanych  prac serwisowych przy stacji czołowej MUX3 w nocy z 26 na 27 lutego oraz w nocy z 27 na 28 lutego 2018 r. , w godzinach 0:00 – 5:00,  

Jan 10, 2018
W związku ze zmianami parametrów technicznych,
Jan 9, 2018
Informujemy, iż program Cartoon Network z przyczyn technicznych chwilowo nie będzie nadawany.